قاسم سلیمانی دشتکی در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دولت یازدهم با وجود تمامی مشکلات و نارسایی هایی که در مقابل خود داشته توانسته به موفقیت های بسیاری در عرصه ملی، منطقه ای و جهانی دست یابد و به وعده هایی که به مردم داده جامه عمل پوشاند.

وی افزود: مهار تورم و گرانی، افزایش ۱۵ درصدی نرخ رشد اقتصادی، احیای جایگاه کشور در عرصه جهانی، بازپس گیری بازارهای فروش نفت و احقاق حقوق کشور در این حوزه تنها بخشی از عملکرد دولت یازدهم بوده که نه تنها در صدا و سیما و برخی از رسانه ها به آن پرداخته نشده بلکه این فعالیت ها مانند عملکرد تیم دیپلماسی کشور با تخریب و سیاه نمایی منعکس شده است.

سلیمانی دشتکی تفسیر مغرضانه از برنامه ها و فعالیت های دولت را دور از انصاف رسانه ای اعلام و تصریح کرد: اکنون که انتخابات تمام شده و دلیلی بر رقابت وجود ندارد نباید برخی افراد همچنان به تفسیرهای مغرضانه و به دور از انصاف خود ادامه دهند و تمامی فعالیت های دولت را زیر سؤال ببرند.

وی بیان داشت: اهتمام بیشتر روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری به اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در دستگاه های اجرایی مربوطه ضرورت دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برخی فعالان این حوزه هنوز به این رسالت خود واقف نیستند که انتظار می رود اکنون که انتخابات تمام شده و بهانه ای برای خودداری از تبلیغ فعالیت های دولت وجود ندارد این وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند.

وی عنوان داشت: ارتباط بین مدیر و کارکنان از دیگر رسالت های یک کارشناس روابط عمومی بوده و هر کجا که روابط عمومی وظایف خود را به خوبی ایفا کند، موفقیت های آن دستگاه و اداره نمایان می شود.

سلیمانی دشتکی به دو و نیم برابر شدن اعتبارات عمرانی امسال چهارمحال و بختیاری اشارهخ و اظهار کرد: این میزان اعتبار از یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال سال گذشته به دو هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش داشته است.

افزوده می شود در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر چهارمحال و بختیاری از مدیران هفت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به عنوان روابط عمومی های برتر با اهدای لوح و تندیس تقدیر و مدیران هفت روابط عمومی دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 679647
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.