به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد، اقتدار و استحکام پایه های نظام را در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات دانست و گفت: این حضور دشمنان داخلی و خارجی را مایوس خواهد کرد.
وی حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت خود با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری را موجب شکوفایی کشور و مایوس کردن دشمنان که در صدد ایران هراسی هستند، دانست.
امام جمعه شهرکرد همچنین افضل عبادت امت اسلامی را انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (ع) کشیدن با کردار خداپسندانه دانست.
وی گفت: انتظار تنها به عبادت و راز و نیاز نیست، بلکه تحرک در راه احیای دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) نیز از ویژگیهای اصلی انتظار است.
نکونام حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی که با ریخته شدن خون هزاران شهید به ثمر رسید را نمونه بارز انتظار فرج عنوان کرد و گفت: باید امت اسلامی بکوشند تا پرچم پرافتخار نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برسانند که این یک تکلیف دینی - اسلامی می باشد.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه، امنیت ایران اسلامی را مدیون رشادتهای سربازان گمنام امام زمان (عج ) دانست و گفت: اینکه ایران در بین سایر کشورهای بحران زده منطقه در آرامش و امنیت کامل است، نشان از تلاش بی امان سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار: جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.