سردار غلامعباس غلامزاده روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: براساس گزارشی مبنی اینکه تعدادی از سوداگران مرگ قصد حمل مواد مخدر از استان های شرقی به مقصد استانهای غربی کشور را دارند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.
وی گفت: پس از بررسی 2 دستگاه کامیون از قاچاقچیان در استان های کرمان و یزد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: ماموران با اخذ نیابت قضایی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و یزد، خودروهای حمل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آنها مقدار 468 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و 4 نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.
سردار غلامزاده افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 628 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 8 دستگاه خودرو حمل مواد مخدر توقیف شده است.
وی از تحویل قاچاقچیان حمل مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 120 درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، بخشی از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بدلیل قرارگیری در کریدور ارتباطی فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب کشور یکی از مسیرهای پرتردد کشور محسوب می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.