به گزارش ایرنا، پیکر مطهر 6 شهید گمنام 16 تا 29 ساله دوران دفاع مقدس که در عملیات های والفجر 1، خیبر و محرم به شهادت رسیده بودند، روز دوازدهم اسفندماه با حضور پر شور عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت و خانواه های معظم شهدا در شهرهای چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری شد.
این یادگاران ارزشمند دوران پر افتخار دفاع مقدس، همچون مادرشان فاطمه زهرا (س) بی نام و بی پلاک آمدند تا در آغوش مردم شهید پرور چهارمحال و بختیاری آرام جای گیرند.
دسته های عزاداری زنجیرزنی همزمان با تشییع و خاکسپاری این لاله های گلگون کفن در شهرهای فرادنبه، گندمان و دستناء با پابوسی این شهیدان، دل بیقرار خود را آرام کردند.
بنابراین گزارش، پیکر مطهر 2 شهید گمنام که در عملیات والفجر 1 و خیبر به فیض شهادت نائل شده اند در شهر دستناء در محل تپه نورالشهداء این شهر از توابع شهرستان کیار تشییع و خاکسپاری شدند.
پیکر مطهر 2 شهید گمنام که در عملیات های خیبر و محرم به شهادت رسیدند نیز در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و در محل پارک قزل گریش این شهر تشییع و خاکسپاری شدند.
پیکر مطهر 2 شهید گمنام که در عملیات والفجر 1 به فیض شهادت نائل شدند نیز در شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن در جنب حوزه مقاومت بسیج این شهر به خاکسپرده شدند.
تاکنون 31 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری میزبان 109 شهید گمنام شده است و این استان در دوران دفاع مقدس دو هزار و 440 شهید تقدیم کشور کرده است.
شهر گندمان در فاصله حدود 80 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
شهر فرادنبه در فاصله حدود 55 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
شهر دستناء حدود 40 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده: محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.