به گزارش ایرنا، پیکر پاک و مطهر این شهدای گمنام که در مناطق عملیاتی مختلف به شهادت رسیده اند، پس از ادای احترام با پرواز تهران - شهرکرد وارد مرکز این شهر شدند و مورد استقبال مردم شهید پرور استان قرار گرفتند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و جمعی از مسئولان اداری و نظامی استانی در بدو ورود به شهدای گمنام ادای احترام کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمهیدات لازم برای تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام روز چهارشنبه در این استان فراهم شده است.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف دفن شهدای گمنام در مناطق مختلف کشور محسوب می شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این شهدا در مناطق مختلف عملیاتی در طول هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.
سرهنگ پاسدار عباس عباسی تصریح کرد: پیکر 2 تن از شهدای گمنام در شهر گندمان، 2 تن در شهر فرادنبه شهرستان بروجن، 2 تن در شهر دستنا شهرستان کیار و پیکر مطهر یک تن از شهدای گمنام نیز در دانشکده فنی پسران شهرکرد خاکسپاری می شود.
وی افزود: تشییع عمومی این شهیدان روز چهارشنبه یازدهم اسفند امسال از میدان انقلاب شهرکرد تا میدان امامزادگان 2 معصوم (س) این شهر انجام و نماز بر پیکر پاک آن ها اقامه می شود.
عباسی اظهار کرد: پیکر پاک این شهیدان پس از تشییع و اقامه نماز به شهرهای مورد نظر منتقل و خاکسپاری می شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس 2 هزار و 400 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
تاکنون پیکر 109شهید گمنام در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده شده است.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.