هفته نامه امین بختیاری در شماره 195 این نشریه در مطلبی با عنوان تولید محوری دولت موجب بقا و بالندگی اقتصاد بر تکیه به اقتصاد ملی کشور تاکید کرده و آورده است: یک اصل کلی در اقتصاد وجود دارد و آن اینکه بقا و بالندگی کشور بیش از هر چیز بر بنیه تولید اقتصاد ملی تکیه دارد.
برهمین اساس تلاش می شود تا آرایش کلی بر ساختار نهادی اقتصاد در جهت تسهیل تقویت تولید و کنترل زیاده خواهی های غیرمولدها باشد. چیزی که گاهی در روند اقتصادی کشور عکس آن را شاهد هستیم و دولت یازدهم سعی بر اصلاح این روند کرد و تا حد بسیاری موفق هم بود.
هفته نامه ارمغان نیز در شماره 684 این نشریه در یادداشتی به قلم فهیمه قهرمان نژاد بر ضرورت مدیریت صحیح منابع آب استان تاکید کرده و آورده است: مدیرست نادرست پروژه های انتقال آب سبب بروز مشکلات اجتماعی شده و اگر این مساله به درستی مدیریت نشود به معضلی ملی تبدیل می شود.
هفته نامه عصر قلم نیز در شماره 72 این نشریه در مطلبی با عنوان تاثیر ریزگردها بر محصولات کشاورزی آورده است: وقوع پدیده گرد و غبار و کدورت غیرمتعارف هوا بدلیل کاهش نزولات جوی طی سالهای اخیر و نیز فراهم بودن شرایط برای آغاز و تشدید فرسایش بادی همگی زمینه را برای افزایش گردوغبار فراهم کرده است.
در این مقاله تصریح شده است: اطلاعات هواشناسی موجود نشان می دهد در سالهای اخیر نسبت به دوره های قبل وقوع این پدیده تشدید شده است. این وضعیت باعث کاهش دریافت تشعشعات خورشیدی توسط گیاه می شود و از آنجا که نیشکر ذاتا گیاهی با نیاز نوری بالاست کدورت هوا باعث عدم پاسخ مناسب گیاه به نهاده های مصرفی و کاهش کارایی مصرف آب و کود می شود.
هفته نامه صدای ملت در شماره 14 این نشریه در مطلبی با عنوان اخلاق مطبوعاتی تاکید کرد: مهمترین رسالت مطبوعات در نظام جمهوری اسلامی ایران اعتلای انسانیت است و هرگونه عاملی که در کم رنگ کردن آن دخیل باشد مخل یک کار مطبوعاتی و فرهنگی است.
هفته نامه هم اندیشان نیز در شماره 534 این نشریه بخشی از قابلیت ها و جاذبه های گردشگری شهر فرخشهر را مرور کرده است.
61 نشریه فعال محلی و بیش از 100 خبرنگار در حوزه اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.
در 2 سال گذشته 11 نشریه به مجموع نشریات محلی چهارمحال و بختیاری افزوده شده است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.