معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از تولید روزانه سه هزار تن سیمان در این استان خبر داد.

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در بازار هم‌چنان عطش سیمان دارد، گفت: تولید روزانه سیمان در استان به ۳۰۰۰ تن رسیده است، اما به‌علت خلاء به‌وجود آمده در تولید و تعطیلی پروژه‌های عمرانی اکنون نیاز به سیمان بیش از گذشته احساس می‌شود.

به گزارش جماران، جهانبخش مرادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کارخانه سیمان شهرکرد در مدار تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: از امروز تولید سیمان در استان به ۳۰۰۰ تن رسیده که میزان نیاز چهارمحال و بختیاری به این محصول نیز همین میزان است.

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بازار هم‌چنان عطش سیمان دارد، گفت: تولید فعلی کارخانه سیمان جوابگوی نیاز است، اما به‌علت خلاء به‌وجود آمده در تولید و تعطیلی پروژه‌های عمرانی اکنون نیاز به سیمان بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: حداقل تا ۱۰ روز آینده میزان تقاضا برای سیمان در چهارمحال و بختیاری به ثبات خواهد رسید، اکنون کارخانه سیمان شهرکرد با ظرفیت کامل در حال تولید است.

مرادی در پایان یادآور شد: قیمت سیمان افزایش نداشته است، هر کیسه سیمان در شهرستان شهرکرد با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود و در سایر شهرستان‌ها باتوجه به قیمت حمل و نقل این عدد تا حدودی افزایش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.