شهرام ندیمی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا، تعداد ترددهای ورودی به استان در مرحله نخست فاصله‌گذاری اجتماعی را ۱۹۹ هزار و ۱۸۵ مورد اعلام کرد و گفت: این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۶۲۸ هزار و ۹۵۴ مورد بود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰۰ هزار و ۴۴۱ تردد خروجی در استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۱.۸ درصد کاهش داشت.

ندیمی، به کاهش ۴۸ درصدی مجموع ترددهای این استان نیز  اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۳ فروردین در مجموع ۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۲۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت، در حالی‌ که این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۳۲۸ تردد بود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، پرترددترین محورهای ارتباطی استان را، شهرکرد به فرخشهر و سورشجان به شهرکرد اعلام کرد و افزود: محورهای دشتک به مسجدسلیمان و بن به داران نیز کم‌ترددترین محورهای ارتباطی استان در این مدت بود.

به گزارش ایرنا، طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، برگزاری نشدن اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۲۳ فروردین ماه اجرا شد و از ۲۳ فروردین مرحله دوم فاصله‌گذاری هوشمند آغاز شده است.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.