به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی روز یکشنبه در آیین معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان اظهار داشت: تلاش‌های ارزنده نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و به ویژه بسیجیان این روزها در کنار سایر دستگاه‌های عرصه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا، قابل قدردانی است.

وی افزود: در شرایطی که همه دنیا به ویژه کشورهای مدعی توسعه‌یافتگی در مبارزه با کرونا، ناتوان و مستاصل شده‌اند، می‌توان با انسجام، وحدت و همدلی همه ارکان نظام حول محور ولایت فقیه، اقدام قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی و جهادی و همراهی عموم مردم ،بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.

عباسی تصریح کرد: نیروهای مسلح حافظ امنیت جامعه و آماده از خودگذشتگی هستند و تعهد به مردم از مهمترین رویکردهای نیروهای مسلح به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پیشگیری از وقوع جرم حرکتی پسندیده برای دستگاه قضا است که سال‌های اخیر ،اقدامات خوبی دراین زمینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، در این آیین عباس مانیان به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات عبدالمحمد فردی رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.