فرهاد خلیل‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این جشنواره در حال حاضر به صورت مجازی و با هدف ترویج سیره پاک ائمه‌معصوم (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) آغاز شده است.

وی افزود: امسال دهمین دوره این جشنواره در استان با اضافه شدن منابع مرتبط با حضرت هادی (ع) به عنوان بخش ویژه برگزار می‌شود، ضمن اینکه این جشنواره در سال هفتم، هشتم و نهم به ترتیب با بخش‌های ویژه حضرت معصومه (س)، حضرت احمدبن موسی شاهچراغ و حضرت جوادالائمه (ع) اجرا شد.

خلیل‌مقدم با بیان اینکه این جشنواره همواره با همکاری بنیاد فرهنگی- هنری بین‌المللی امام رضا (ع) و نیز معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ رضوی اجرا می‌شود، افزود: دهمین جشنواره رضوی با ارسال آثار علاقمندان به دبیرخانه جشنواره تا نهم خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در خصوص بخش‌های دهمین جشنواره رضوی، گفت: این جشنواره در قالب کتابخوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستان نویسی، روزنامه و کتاب، نمایش خلاق و نقاشی برگزار می‌شود که افراد می‌توانند در بخش‌های انفرادی، گروهی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک شرکت کنند.

خلیل‌مقدم تصریح کرد: افراد علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت فایل منابع و ارسال آثار به پایگاه‌های الکترونیکی samakpl.ir و razavi.iran.pl.ir مراجعه کنند، از آثار برگزیده در سطح استانی و ملی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.