به گزارش ایرنا، محمدرضا امیدی روز پنجشنبه تاکید کرد: به‌ دنبال تشکیل و فعالیت کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید با هماهنگی این کمیته اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری ویروسی را عملیاتی کنند.

وی افزود: در راستای تامین سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه مدیریت شهری، اقدامات پیشگیرانه‌ای به منظور مقابله با ویروس کرونا در دستورکار شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

امیدی تصریح کرد: همچنین قرار شد فضای بیرونی و داخلی ناوگان حمل‌ و نقل و اتوبوس‌های درون‌شهری به‌صورت روزانه شست و شو و ضدعفونی شود.

وی یادآور شد: به‌ منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزون‌ بر ۳ هزار ماسک فیلتردار و ساده و ۴ هزار جفت دست‌کش بین کارگران و کارکنان توزیع شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در این راستا همچنین انواع اسپری ضدعفونی کننده بین واحدهای مختلف این شهرداری توزیع شده است که این اقدام به‌صورت روزانه ادامه دارد.

وی گفت: وسایل بازی و ورزشی بوستان‌های شهرکرد و تمامی سرویس‌های بهداشتی مرکز استان نیز شست و شو و ضدعفونی می‌شود.

امیدی تاکید کرد: تمامی محوطه، فضای داخلی سالن‌ها، گیشه‌های بلیت‌فروشی و سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری آزادی به‌صورت مستمر نظافت، پاک‌سازی و ضدعفونی خواهد شد.

وی افزود: اقدام مشابه در تمامی فضاهای عمومی زیرنظر شهرداری شهرکرد به صورت مداوم در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

شهرکرد به‌ عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.