به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد مرتضوی عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور آمادگی در بارش‌های هفته جاری برنامه ریزی ها در سه بخش انجام شده که بارش‌ها به ویژه در شهرستان کوهرنگ قابل هشدار است.

وی بیان کرد: ۵۰۰ امدادگر در استان در حالت آماده باش قرار دارند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تقویت انبارهای امدادی صورت گرفته است، تصریح کرد: سه تریلی نیز از استان‌های همجوار در حال رسیدن به استان است.

وی گفت: چهار استان چهارمحال و بختیاری اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان استان‌های معین یکدیگر هستند که در بارش‌های پیش رو هر چهار استان در حالت آماده‌باش قرار دارند تا به استان خود یا استان‌های معین تجهیزات ارسال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان آمادگی نسبی و کامل دارد و الگوی مدیریتی سیل فروردین ماه امسال را شکل داده و مدیران در کانون‌های بحران تقسیم شدند که در همین راستا دو تا سه نفر از مدیران سازمان جمعیت هلال احمر در استان هستند.

وی بیان کرد: تخلیه برخی روستاها بسیار مهم است و دغدغه جاده دسترسی به دهستان موگویی است که امکانات برای این دهستان در روستای خوی قرار داده شده اما امکان رانش زمین وجود دارد و نکته مهم پیش‌بینی خودروهای کمک دار است که اگر شرایط جوی اجازه دهد امکان خدمات‌رسانی با بالگرد نیز میسر نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست بیان کرد: هنگام بارندگی امکان تردد در دهستان موگویی وجود ندارد و باید از هم اکنون اقدام لازم انجام شود.

شهرام ندیمی بیان کرد: پل روستای سررک منطقه مشایخ نیز احتمال ریزش را دارد که در این صورت جاده دسترسی قطع خواهد شد پس حداقل امکانات باید به این روستا ارسال شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.