مجید صیادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زندانی با بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال بدهی و ۳ هزار و ۲۲۰ سکه ،در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند، که واجد شرایط کمک‌های ستاد دیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین آمار  زندانیان جرائم غیرعمد استان جرائم مالی به غیر از جرائم کلاهبرداری هستند، اظهار داشت: ۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان در خصوص پرداخت مهریه تحمل حبس می‌کنند.

وی تعداد زنان زندانی جرائم غیرعمد در استان را ۴ نفر عنوان کرد و گفت: این زندانیان به دلیل بدهی مالی، در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.

صیادی، از آزادسازی ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سالجاری با کمک ستاد دیه، جشن گلریزان، کمک‌های بلاعوض ستاددیه خبر داد و گفت:با کمک اوقاف و امور خیریه استان نیز از محل درآمد موقوفات تاکنون ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند، که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال نیز تعدادی زندانی دیگر از محل درآمد موقوفات آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شوند.

به گزارش ایرنا، ستاد دیه از سال ۷۷ در استان فعال شد که طی این مدت بیش از ۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

۳ زندان در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.