به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان به‌مناسبت دهه مبارک فجر در سالن زنده یاد کیومرث فرهادی با شرکت بیش از۴۰ بوکسور برگزار شد.
در پایان این دوره از رقابتها در وزن ۴۶ کیلوگرم متین کشکتار از دستنا، ۴۸ علی‌اکبر نوروزی از جونقان، ۵۰ محمدامین علی‌پور از شهرستان خانمیرزا و در وزن ۵۲ کیلوگرم مهرداد حسنی از بروجن به مقامهای نخست دست یافتند.

همچنین در وزن ۵۴ کیلوگرم میثم سرخوش از دستنا،۵۷ کیلوگرم رضا میراحمدی از شهرکرد، در ۶۰ کیلوگرم دانیال رسول‌زاده از جونقان، در ۶۳ کیلوگرم محسن امیری از شهرکرد، در ۶۶کیلوگرم محمدعلی فرج‌زاده از شهرکرد، در ۷۰کیلوگرم ابوالفضل علایی از بروجن، در ۷۵ کیلوگرم علی پدیدار از بروجن، در ۸۰ کیلوگرم داود کریمی‌پور از جونقان و در مثبت ۸۰ کیلوگرم محمدمهدی کاوه از شهرکرد بر سکوی قهرمانی ایستادند. 
در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز شهرکرد قهرمان شد و تیم‌های دستنا و بروجن به ترتیب موفق به کسب دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، رشته بوکس در چهارمحال و بختیاری از دیرباز قهرمان پرور بود و از این استان در سال‌های دهه ۷۰ چند ملی‌پوش به ورزش کشور معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.