مصطفی هاشمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم مهرام تهران اگر چه در طول فصل در حمله با مشکلاتی روبرو بود،اما در دفاع خوب کرد و در تعطیلات پیش از مرحله پلی‌آف، این تیم دوباره به شرایط قهرمانی می‌رسد.

به گفته وی، تیم مهرام در نیم فصل اول قهرمان بود اما در نیم فصل دوم کمی تحلیل رفت اما در مرحله پلی‌آف برای قهرمانی گام بر می‌دارد.

سرمربی تیم مهرام تهران در خصوص وضعیت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران در طول امسال گفت:لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته بهتر شد و این نیمه پر لیوان است و اگر ایراد یا مشکلی وجود داشته است، این ایرادات لیگ مربوط به هفت هشت ساله اخیر است اما در نهایت همه دلشان برای ورزش ایران می‌سوزد و می‌خواهند بسکتبال کشور رشد کند.

به گفته وی، امکانات زیرساختی بسکتبال در همه استانها وجود دارد و باید آنها را رفع کرد و امید است اسپانسر(حامی مالی)بزرگ به این لیگ بیایند.

هاشمی، در خصوص اینکه آیا مهرام تهران مانند برخی از تیمهای لیگ بسکتبال با مشکل مالی روبرو است؟ گفت: مهرام مشکل مالی ندارد و در طول تاریخ این باشگاه تاکنون هیچ بازیکنی درباره پرداخت نشدن حقوق خود، هرگز اعتراضی نداشته است.

وی در خصوص وضعیت و کیفیت بازیکنان خارجی لیگ برتر بسکتبال ایران نیز گفت: در سالهای گذشته که باشگاه‌ها هزینه می‌کردند بازیکنان خارجی لیگ بازیکنان مهمی بودند و اکنون بازیکنان خارجی با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول به تیمهای خود کمک می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تیم مهرام اکنون در رده چهارم جدول لیگ برتر باشگاههای ایران قرار دارد و مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال بزودی بین تیم‌های برای مشخص شدن قهرمانی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.