اقبال عباسی روز دوشنبه همزمان با دهمین روز دهه فجر سال‌جاری در آیین بهره‌برداری همزمان از طرح‌های شهرستان بروجن در سالن سرای‌مهر بروجن تاکید کرد: معاون هماهنگی امور استاندار چهارمحال و بختیاری و رییس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان، نسبت به تامین اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها و آسفالت جاده بیمارستان بروجن اقدام کنند.

وی افزود: پس از تامین اعتبار، اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و یا شهرداری بروجن نسبت به زیرسازی و آسفالت این جاده اقدام لازم را انجام دهند.

عباسی تاکید کرد: در دهه فجر سال‌جاری ۳۰۷ طرح در چهارمحال و بختیاری با ۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی  و ۲ هزار و ۸۸۰ نفر اشتغال‌زایی افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: ۹۰ درصد زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایجاد شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استکبار جهانی برای جلوگیری از موفقیت و خدمات‌رسانی انقلاب اسلامی ایران به مردم در طول ۴۱ سال گذشته توسئه‌های زیادی را طراحی و اجرایی کرد.

وی یادآور شد: دشمن علاوه بر تلاش‌های فراوان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اما هیچ‌گاه نتوانست در این راه موفق شود.

وی گفت: مردم ایران با ایستادگی در برابر این تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی هیچ‌گاه در برابر دشسمن کمر خم نکردند.

عباسی تصریح کرد:در خصوص کمک به مووسسه سرای‌مهر بروجن به دلیل اهمیت کاری آن و زحمت خیران مبلغی از اعتبارات استانی اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: خیران هم‌پای دولت، خدمات بسیار مطلوب و قابل توجهی را به مردم و نیازمندان ارایه می‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور دشمن‌شکن تمامی قشرهای مختلف مردم و مسوولان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌جاری مشت محکم دیگری بر ایادی و یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

وی با اشاره به دوم اسفند روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران و چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را اعلام و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، براساس گفته استاندار چهارمحال و بختیاری و با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال شیوع آن قرار شده یک بیمارستان در هر شهرستان به حالت آماده‌باش درآید.

پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن به ۹۹.۵ درصد رسیده است و با تکمیل فضاسازی اداری و قسمت رستوران ، ساختمان بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن بهره‌برداری می‌شود.

برای احداث بیمارستان بروجن تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی براساس فهرست‌بهای سال‌های گذشته هزینه شده است.

ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت ۲۳۹ تخت در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۶ هزار و ۶۸۰ متر مربع از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و هم‌اینک به پیشرفت فیزیکی ۹۹.۵ درصدی رسیده است.

بیمارستان بروجن در ۹ بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با ۵۶ تخت، بستری زنان و زایمان با ۳۸ تخت، بستری کودکان با ۳۶ تخت، اورژانس با ۲۰ تخت، آی. سی. یو (I.C.U) با ۱۲ تخت، سی. سی. یو (C.C.U) با ۸ تخت، ان. آی. سی. یو (N.I.C.U) با ۵ تخت و پی. سی. سی. یو (P.C.C.U) با ۸ تخت فعال می‌شود.

با نصب ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی، بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن، به یکی از به‌روزترین مراکز خدمات رسانی اورژانس به مصدومان حوادث (TRAUMA CENTER)  تبدیل شده است.

همزمان با دهمین روز دهه فجر ۲۸ طرح در شهرستان بروجن با ۴۴۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبار ملی و استانی و اشتغال‌زایی ۴۲۲ نفر بهره‌برداری شد.

همچنین عملیات اجرایی ۲ طرح جدید در شهرستان بروجن با نیاز اعتباری ۹ میلیارد ریال آغاز شد.

شعار محوری دهه فجر سال‌جاری "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت" است.

عنوان روز ۲۲ بهمن امسال "حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها" و عنوان امروز ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ "جهاد، مقاومت، استکبارستیزی" انتخاب شده است.

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۰۷ طرح در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

برای این طرح‌ها ۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی تامین و در نظر گرفته شده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.