به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال رعد هوایی در این دیدار،آخرین شانس خود را برای قرار گرفتن در بین تیمهای سوپر لیگی سال آینده امتحان خواهد کرد.

تیم بسکتبال رعد هوایی شهرکرد اگر چه دیر هنگام از دزفول به مرکز چهارمحال و بختیاری منتقل شد اما با همین وضعیت نیز بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بیشتر بازی های خود در برابر تیمهای هم سطح را با یک تا ۴ اختلاف واگذار کرد.

از همین تیم کم تجربه شهرکرد ابراهیم بیگی و شایان پورکاوه موفق به جلب نظر مربیان دیگر تیمها شده‌اند و از سوی دیگر برای اردوهای تیم‌های ملی نیز دعوت شده‌اند.

تیم رعد هوایی شهرکرد اگر مانند شهرداری گرگان و مهرام و پتروشیمی حامی مالی داشت اکنون یکی از ۴ تیم مدعی در جدول رده بندی سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های ایران بود.

با این حال تیم رعد هوایی با ۱۸ بازی و ۴ برد اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد و شکست برابر شهرداری بندرعباس برای این تیم در دور برگشت کمی سخت بود چرا که تیم صنعت مس کرمان دو دیدار عقب افتاده در جدول دارد.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد هوایی شهرکرد با اشاره به نتایج کسب شده در روند لیگ برتر گفت:اکنون انتظارات هواداران برای کسب پیروزی از این تیم بالا رفته است.

مهدی جمشیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ابتدای فصل کسی از تیم رعد هوایی شهرکرد انتظار نتیجه گرفتن نداشت اما اکنون انتظارات از این تیم نسبت به ابتدای فصل بالاتر رفته است.

وی تصریح کرد: این تیم در برخی از بازی‌های خود نتایج قابل قبولی را کسب کرد اما تصمیمات داوری گاهی به ضرر این تیم بوده است.

تیم نیروی زمینی تهران با ۱۸ بازی و کسب دو پیروزی و ۱۶ شکست در رده آخر لیگ باشگاههای برتر ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.