سیامک ویسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرتفع بودن برای تیم‌های چهارمحال و بختیاری به عنوان میزبان یک مزیت است و برای تیم‌های مهمان یکی از مشکلات بازی در ارتفاع است.

به گفته وی،تیمهای ورزشی چهارمحال و بختیاری می‌توانند از این مرتفع بودن به نفع خود در مسابقات مختلف بهره ببرند.

ویسی گفت: به طور مثال این مرتفع بودن برای بازیکنان توفارقان آذرشهر تبریز در ابتدا باعث از دست دادن امتیازها شد، که پس از نیم دوم این روند برای بازیکنان عادی شد.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر تبریز درباره سوپر لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز گفت: اکنون بازی‌های بسکتبال در این لیگ به روزهای حساس خود رسیده است و تمامی بازی‌ها از سطح بالایی برخوردارند.

ویسی، درباره داوری‌های لیگ بسکتبال ایران نیز گفت: داوری بازی‌ها خوب است و ممکن است هر انسانی خطا داشته باشد اما هیچ خطایی نباید مغرضانه باشد.

سرمربی تیم بسکتبال تبریز در خصوص پرداخت دستمزد بازیکنان خارجی و آیا اینکه برای پرداخت مشکلی دارند یا خیر؟ نیز گفت: در پرداخت پول به بازیکنان خارجی هیچ مشکلی وجود ندارد و بازیکنان خارجی این تیم همطراز با بازیکنان داخلی هستند و بازیکنان گرانقیمتی نیستند.

به گزارش ایرنا، ارتفاع ۲هزار متری از سطح دریا باعث شده است طرح اردوبام تیم‌های مختلف ورزشی در طول سال در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

طرح اردوبام ورزشی چهارمحال و بختیاری ۱۳ سال پیش به تصویب سفر استانی هیات دولت رسید و هر ساله تیمهای مختلفی برای برپایی اردو به این استان سفر می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.