حسین مالکی  روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با توجه به اصلاح قیمت سوخت و مدیریت ناوگان وانت‌بارهای برون‌شهری، سوخت آن‌ها براساس اجرای طرح پیمایش تامین و اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: در همین راستا پلیس از پنجم دی‌ماه سال‌جاری از تردد وانت‌بارهای برون‌شهری بدون مدارک لازم کارت هوشمند ناوگان و راننده جلوگیری می‌کند.

مالکی توصیه کرد: تمامی رانندگان وانت‌بارهای برون‌شهری چهارمحال و بختیاری هر چه سریع‌تر برای برخورداری از سوخت پیمایشی نسبت به گرفتن کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام کنند.

وی یادآور شد: برای تسریع در روند کار رانندگان وانت‌بارهای برون‌شهری چهارمحال و بختیاری ۱۰ مرکز صدور کارت هوشمند ناوگان و راننده در سطح استان فعالیت دارد.

مالکی تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و ۸۰ راننده وانت‌بارهای برون‌شهری چهارمحال و بختیاری برای صدور و گرفتن کارت هوشمند ناوگان و راننده نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز سهمیه‌بندی سوخت از بامداد جمعه ۲۴ آبان سال‌جاری قرار شد تا ۲ ماه بعد از آن با اجرای سیستم پیمایش، سواری‌های عمومی بین‌شهری و وانت‌بارهای برون‌شهری براساس پیماش سهمیه واقعی را دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.