مهرداد قطره سامانی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه فعالیت خود را در استان و به ویژه در مناطق غربی و شهرستان کوهرنگ با کولاک برف و بارش شدید باران آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: این سامانه در روز سه‌شنبه سایر نقاط استان را فرامی‌گیرد و لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در مسیرهای ارتباطی استان را منجر می‌شود.

قطره سامانی، با هشدار نسبت به قرار گرفتن مسافران و مردم محلی در ارتفاعات استان، تصریح کرد: در این مدت وقوع رعد و برق و خطر اصابت آن نیز پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: بارش‌ها در روز چهارشنبه به صورت پراکنده خواهد بود و پس از آن جوی آرام در استان حاکم می‌شود.

قطره سامانی دمای صبح روز دوشنبه شهرکرد را ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: کوهرنگ نیز با ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه کشور گزارش شده است.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.