مسعود ملکی روز یکشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: تعطیلی برخی شعب بانک‌های این شهرستان باید از سوی مسوولان این بانکها در سطح استان بررسی و علت آن برای مردم بیان شود.

وی افزود: تعطیلی بانک در روستای آورگان با ۱۴ روستای زیرپوشش و تعطیلی بانک در شهر نقنه با حداقل ۱۰ هزار نفر جمعیت، به طور یقین مشکلاتی را برای مردم شهرستان بروجن ایجاد می‌کند.

ملکی تصریح کرد: در خصوص تعطیلی بدون هماهنگی برخی شعب بانکی در شهرستان بروجن، مکاتبه‌هایی با مسئولان مرتبط صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم یادآور شد: تمامی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات گسترده و پرشور در شهرستان بروجن همزمان با سراسر کشور صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: دشمن تلاش‌های بسیار زیادی ایجاد یاس و ناامیدی ایجاد کرده است و اما مردم در این دوره از انتخابات نیز جواب محکمی به دشمنان نظام می دهند.

ملکی در ادامه به بحث توزیع کیک‌های حاوی قرص اشاره و تاکید کرد: پیگیری این موضوع مهم از سوی مرکز بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن در دستورکار قرار دارد.

دادستان بروجن نیز گفت: استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است.

عبدالرسول جاوری تصریح کرد: براساس ماده ۵۹ قانون انتخابات، سهل‌انگاران و سوءاستفاده کنندگان در این زمینه مرتکب جرم شده و مجازات خواهند شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور دوم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.