به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن وتجارت استان، سجادرستمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۱۷مصوبه در این کارگروه تصویب شده است.
وی افزود: از این تعداد ۵۷۹ مصوبه برابر ۹۳.۸ درصد اجرایی شده است و بقیه در دست اجرا است.
رستمی تصریح کرد: در نشست این هفته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بخشودگی جرایم قابل بخشش تامین اجتماعی برای ۸۹ طرح در این استان تصویب شد.
وی یادآور شد: در این نشست همچنین با پرداخت ۶۴ میلیارد ریال برای تثبیت ۲۰۳ شغل در ۵ طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعضای این کارگروه در استان با پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه ثابت از محل طرح رونق تولید برای ۹ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۵۲ نفر موافقت کردند.
وی گفت: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست برای پرداخت ۱۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش از محل طرح رونق تولید با ایجاد ۱۳۵ شغل رای مثبت دادند.
رستمی تاکید کرد: اعضای این کارگروه همچنین با پرداخت ۲۰ مورد تسهیلات سرمایه ثابت از محل بازسازی و نوسازی اصناف به ارزش ۳۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۵۹ نفر موافقت کردند.
در این نشست مشکل تعدادی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری بررسی و پس از بیان دیدگاه‌های کارشناسی نسبت به ارائه راهکارهای قانونی، علمی و عملی برای رفع این مشکلات اقدام شد.
بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری در زمینه بدهی‌های مالیاتی، بانکی و دریافت تسهیلات اشتغالزایی است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1297660
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.