به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، هفته دوم مسابقات بسکتبال باشگاه‌های برتر ایرانی در حالی ۱۶ آبانماه برگزار می‌شود که دیدار دو تیم توفارقان آذرشهر و رعد پدافند هوایی شهرکرد می‌تواند یک بازی دستگرمی برای هر دو تیم باشد.

هر دو تیم یک امتیاز دارند اما تیم رعد هوایی شهرکرد که در هفته نخست با وجود ورود دیر هنگام به لیگ برتر رسید، نمایش قابل قبولی مقابل صنعت مس کرمان داشت، در هفته دوم می‌تواند در زمین آذرشهری‌ها یک نمایش خوب برای کسب ۳ امتیاز بازی داشته باشد.

با توجه به بازی ناشناخته رعدهوایی برای حریفان در لیگ برتر، این فرصت می‌تواند برای شهرکردیها در امتیازگیری موثر باشد.

تیم رعدهوایی شهرکرد با وجود بازیکنان جوان و با انگیزه خود در همین ابتدای فصل نشان داد که میتواند با یک برنامه بدنسازی تا پایان لیگ در برابر حریفان خود امتیازات لازم را کسب کند.

در نیم فصل دوم در صورت داشتن حامی مالی (اسپانسر) در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند و حتی در صورت داشتن حامی مالی قوی می تواند اقدام به جذب ۳ ملی پوش شهرکردی حاضر در لیگ برتر کند.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال رعد هوایی شهرکرد از دزفول به شهرکرد منتقل شد و پس از ۱۰ سال دوباره به لیگ برتر آمد و تیم مس کرمان نیز از ۱۳ سال حضور در لیگ یک از منطقه جنوب مجوز صعود به لیگ برتر را دریافت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.