مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه  داستانی «جدول نیمه تمام» قاسم اسماعیلی دهکردی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر و فیلم استان است.

محسن باقری دستگردی روز دوشنبه افزود: این فیلم ، داستان معلمی را روایت می‌کند که در میان انجام نقش‌های اجتماعی خود دچار تضاد و تناقض شده است.

وی گفت: زمان این فیلم کوتاه ۵ دقیقه است و هماکنون برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران  و جشنواره فیلم رشد نیز ارسال شده است.

او اظهار داشت:  فراز مهدیان و دیاکو محمودی از بازیگران اصلی این فیلم هستند و تصویربرداری این اثر را امین محمدی انجام داده است.

باقری گفت: همچنین در این فیلم جواد هیاریان به عنوان مدیر تولید، مرتضی احمدی صدابردار، سجاد شیرازی صداگذار، مجید ابراهیمیان تدوین، مریم آل مومن  عکاس و امین بسیم  انتخاب موسیقی را برعهده دارند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان افزود: میلاد غلامی، رضا کمالی، دانیال کمالی، سهراب اسماعیلی، ژاکلین اعتصامی و رضا حسین زاده از دیگر عوامل فنی این اثر سینمایی کوتاه بوده اند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۶۰ کارگردان در حوزه فیلم کوتاه است که در دو دهه اخیر این کارگردانان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حایز رتبه شدند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.