الله‌کرم نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مصوبات نشست شورای آرد و نان این استان اظهار داشت:  در راستای کنترل هرچه بهتر نحوه توزیع آرد در استان و همچنین بهبود کیفی طبخ نان در نانوایی‌ها ضرورت تشکیل یک کارگروه احساس می‌شد که در نشست اخیر شورای آرد و نان این کارگروه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه چالشی در خصوص تامین گندم و آرد موردنیاز در استان وجود ندارد، تصریح کرد: در راستای نیاز استان، گندم و آرد لازم ذخیره‌سازی شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نصیری همچنین در خصوص تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌های استان، اظهار داشت: با تشکیل کارگروه نانوایی‌های قانونمند تشویق و با واحدهای متخلف به شدت برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد در استان نیز تشدید می‌شود و واحدهایی که عملکرد بهتری دارند شناسایی و تشویق می‌شوند.

نصیری با بیان اینکه نان غذای اصلی مردم استان و کشور ما به شمار می‌رود، افزود: این موضوع نظارت بر تولید آرد و نان را به یک ضرروت تبدیل کرده است و بی‌شک در استان با جدیت و نظارت‌های دقیق‌تر پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، در سال زراعی جاری ۶۰ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به کشت گندم اختصاص دارد که ۲۴ هزار هکتار آن آبی و ۳۶ هزار هکتار دیم و ۶۶ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی فعال است .

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.