مهدی شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: عملکرد شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری درخصوص فعالیت ستاد سفرهای نوروزی 1398 در این استان از سوی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ارزیابی شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته در این خصوص ستاد سفرهای نوروزی بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار این شهرستان رتبه نخست را به دست آورد.

شهبازی تصریح کرد: همچنین ستادهای سفرهای نوروزی شهرکرد ، سامان و کیار رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: این ارزیابی براساس فعالیت ستادهای سفرهای نوروزی 1398چهارمحال و بختیاری به ریاست فرمانداران و اعضای این ستادها صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، در تعطیلات نوروزی امسال 3 میلیون و 740 هزار و 784 مسافر از 25 اسفند 1397 تا پایان 16 فروردین سال 98 با افزون بر 935 هزار دستگاه خودرو به چهارمحال و بختیاری وارد شدند که از این تعداد 45 هزار و 912 مسافر در نقاط مختلف استان اسکان یافتند.

در این مدت یک‌هزار و 314 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافراتی و مراکز اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمانسراها و خانه‌های مسافر صورت گرفت.

بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال از استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، تهران، اصفهان، فارس و نوار غربی کشور بوده‌اند.

چهارمحال و بختیاری بیش از 800 جاذبه طبیعی دارد.

7362/2097

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.