حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: مکتب امام حسین (ع) مکتب جهاد و مبارزه با ظلم و ظاغوت است و امام حسین علیه السلام در برابر فساد و ظلم و منکر در راه حق قیام کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی ریشه انقلاب اسلامی را در مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت: پیروان امام حسین و مکتب عاشورا به دعوت امام را لبیک گفتند و امروز نیز این مکتب باید حفظ شود و در برابر منکرات باید ایستاد.

به گفته وی، نباید هیچ منکری در جامعه رواج یابد و اگر در یک مراسم رسمی که مسوولان نیز حضور دارند ، منکری مانند بدحجابی وجود داشته باشد وظیفه افراد انقلابی است که در این باره تذکر دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین اهداف قیام الهی امام حسین علیه السلام عنوان کرد و گفت : مسئولان باید مراقبت کنند تا افراد ظالم به مجموعه های آنها راه پیدا نکند.

به گفته وی، دفاع از حق یک امر به معروف است و سکوت در برابر تضییع حق مظلومان و سکوت در برابر ظالم، توجه به کاخ نشینی در برابر کوخ نشینی مردم از مهمترین منکرات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مساله برجام اشاره کرد و گفت : انتظار است مسوولان و دولتمردان در این مرحله گام جدی بردارند و این مطالبه مردم است و نباید دیگر به اروپا و آمریکا اعتماد کرد.

به گفته وی، ایران امروز به عنوان یک الگو در جهان مطرح است و شکست اخیر رژیم صهیونیستی از حزب لله لبنان نشان می دهد که حزب الله با الگوگرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم غاصب اسرائیل محکم ایستاده است.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.