به گزارش ایرنا، در رشته دو و میدانی در ماده ۳۰۰ متر محمدعباس رضایی از چهارمحال وبختیاری، مهران سیفوری از کردستان و امیرحسین هوشمندی از شهرستان تهران اول تا سوم شدند و در ماده ۱۵۰۰ متر سمیر اقبالی از شهر تهران، پوریا اسحاقی از همدان و محمود رستم نیا از ایلام مقام های برتر را کسب کردند.

در ماده پرتاپ نیزه فرید قرنجیک از گلستان، پویا خداپرست از کردستان ، ابوالفضل کریمی از یزد اول تا سوم شدند و در ماده ۱۱۰ متر با مانع محمد امین قره از گلستان اول ، امیر حسین زندی از همدان  دوم و علیرضا اکبریان از شهر تهران سوم شدند.

در ماده پرتاپ وزنه  ارسلان قشقایی از شهرستان تهران، علی جعفری از اسلام و پویا عطائی از زنجان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچین در رشته شنا در ماده ۲۰۰متر آزاد محمدحسین قاسمی از تهران، سپهر واثقی از اصفهان و ابوالفضل نوربخش از مازندران اول تا سوم شدند.

در ماده ۱۰۰ متر قورباغه نیز امیر مطاعی از کرمانشاه اول ، میلاد میرشاهی از خراسان رضوی دوم و سیدعلیرضا ذوالنوری از کرمانشاه سوم شدند.

ماده ۴*۱۰۰ آزاد تیمی استان های اصفهان، کرمانشاه و فارس اول تا سوم را کسب کردند  و در ماده ۵۰ متر قورباغه علی رشیدپور، رضا قنواتی و فرنام چنگیزی از کرمانشاه، خوزستان و گلستان اول تا سوم شدند.

در ماده ۵۰ متر کرال پشت ماهان مهری پاشاکی، ابوالفضل سام و مانی رستم نژاد از شهرستان های تهران، خرساان رضوی و مازندران اول تا سوم شدند.

ماده ۲۰۰ متر مختلط علی رشیدپور، محمد حسن قاسمی و سیدعلیرضا ذوالنوری از کرمانشاه،تهران و کرمانشاه مقام های برتر را کسب کردند.

سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر متوسطه اول  ۲۴تیرماه در ورزشگاه شهدای شهرکرد در حال برگزاری است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.