وزیر کشور با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور، گفت: طبق قول‌هایی که داده شد قرار بود تا آخر مردادماه بازسازی‌ها و تعمیرات سیل به اتمام برسد که امید است این اتفاق رخ دهد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – عبدالرضا رحمانی‌فضلی 16 مردادماه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: به دعوت استاندار این سفر انجام شده که امید است با ارائه گزارش در جلساتی همچون شورای تامین، اقتصاد مقاومتی و شورای اداری که در این استان برگزار می‌شود ایرادات، اشکالات و مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را در وزارت کشور بررسی کرده و برخی از مسائل نیز باید به دولت ارجاع داده شود تا کمک لازم صورت گیرد.
وی افزود: این سفرها برای سرکشی و رسیدگی به امور صورت می‌گیرد.
رحمانی فضلی با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور، تصریح کرد: طبق قول‌هایی که داده شد قرار بود تا آخر مردادماه بازسازی‌ها و تعمیرات سیل به اتمام برسد که امید است این اتفاق رخ دهد.
وی ادامه داد: از نظر منابع مشکلی وجود ندارد و تامین شده است، سطح خرابی‌ها و تعداد آن‌ها بسیار زیاد بوده که تقسیم کار خوبی انجام شده است، استان‌های مختلف را به عنوان استان‌های معین فرستادیم تا همکاری لازم را انجام دهند و تا آخر مردادماه این قول عملیاتی شود.
وزیر کشور بیان کرد: برای نوسازی‌ مناطق کاملا تخریب شده، برخی از مناطق نیاز به جابجایی دارند و برای جابجایی نیازمند زمین جدید و امکانات جدید همچون برق، آب و ... هستند، قول ما برای آن مناطقی که امکانات جدید و جابجایی لازم ندارند مبتنی بر قول دستگاه‌های اجرایی است که تا آخر سال این امر نیز عملیاتی شود، امید است این موضوع با جدیت و پیگیری که قرارگاه داشته و مرتب جلسات آن برگزار می‌شود انجام شود.
وی ضمن تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: با مسائل، مشکلات، نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران آشنایی دارم کار خبرنگاری باید جستجوی حقیقت و ارائه اطلاعات به مردم در راستای بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم برای مشارکت بیشتر در کارها باشد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید رابطه دولت را با مردم یا حاکمیت را با مردم تنظیم، تسهیل و تسریع کنند که امید است با خبرهای موثق با سرعت بالا و به موقع بتوانند نقش خود را ایفا کنند و موثر واقع شوند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.