حمیدرضا دانش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چنانچه کشاورزان محصول تولیدی خود را به دلالان بفروشند، در صورت تصویب افزایش قیمت از سوی دولت، سود حاصل از افزایش قیمت به جیب دلالان خواهد رفت. 

 وی با اشاره به استقرار مراکز خرید محصول گندم در استان تصریح کرد:  به کشاورزان توصیه می شود محصول تولیدی خود با توجه به اینکه امکان افت کیفیت  در انبارهای غیر استاندارد محلی و منزل  وجود دارد ، به مراکز تعیین شده تحویل دهند. 

معاون بهبود امور گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: خروج بدون مجوز گندم از استان ممنوع است و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود و خروج هرگونه غله به خصوص گندم باید با مجوز شرکت غله و خدمات بازرگانی و محموله دارای بارنامه می باشد.

معاون بهبود امور گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: محصول گندم تولیدی امسال این استان نسبت به پارسال مرغوب تر و ۲۰ درصد افزایش تولید دارد.

وی، میزان گندم تولیدی استان در سال زراعی جاری را ۱۲۰ هزار تن برآورد و تاکید کرد: تولید محصول گندم امسال از نظر کمیت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد . 
معاون بهبود امورگیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ، تعداد مراکز خرید محصول گندم مازاد بر مصرف استان را ۲۲ مرکز ذکر کرد و افزود: واریز وجه گندم خریداری شده توسط اتحادیه های و عوامل مراکز خرید را  کمتر از ۱۰ پرداخت خواهد شد. 
به گزارش ایرنا، در سال زراعی جاری ۶۰ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به کشت گندم اختصاص دارد که ۲۴ هزار هکتار آن آبی و ۳۶ هزار هکتار دیم و ۶۶ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی فعال است .

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.