به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: جوان‌گرایی در مدیریت از دیگر رویدادهای مبارکی است که شکل گرفته و نظیر آن را در مدیریت جدید تبلیغات اسلامی این استان شاهد هستیم.
وی، مهندسی زیست بوم فرهنگی انقلاب اسلامی را از مهمترین ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: در جنگ نامتوازن با دشمن در همه عرصه‌ها بویژه در عرصه فرهنگی باید هوشمندانه و حساب شده عمل کنیم.
حریزاوی افزود: دشمن برای همه مردم کشور حتی خبرنگار ورزشی هم نقشه کشیده است و باید بیش از پیش هوشمندانه رفتار کنیم.
معاون راهبری استانها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، تهیه سریال گاندو را از اقدامات فرهنگی موثر در نبرد نامتوازن با دشمن عنوان کرد و گفت:  این سریال که به افشای پروژه نفوذ پرداخته است، پرچم جبهه حزب‌الهی را بالا برد و تا آخر از عوامل این سریال حمایت می‌کنیم.
حریزاوی، تبدیل تبلیغات اسلامی به پاتوق بچه‌های انقلابی را از مدیرکل جدید این سازمان در چهارمحال و بختیاری را خواستار شد و افزود: این سازمان باید همیشه کانون بچه‌های حزب‌الهی بماند.
وی با بیان اینکه تحریم نباید بر فرهنگ کشور تاثیر بگذارد، اظهار داشت: برای این موضوع راهکارهای موثری اندیشیده شده که اجرای آن نیازمند همت است.

حریزاوی با بیان اینکه تعداد روحانیون و مبلغان باید ۴برابر وضع فعلی شود، اظهار داشت: این خلا سبب شده تا طبق تحقیقات بعمل آمده، نماز جماعت ثابت تنها در دو سوم مساجد کشور اقامه شود.

به گزارش ایرنا، در این آئین از خدمات حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی قدردانی و حجت الاسلام مهدی طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.