رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از گشایش نخستین  مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد خبر داد.
علیرضا آبرود در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری - با بیان اینکه یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها رسیدگی به مشکلات دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی است، اظهار کرد : توسعه فنی حرفه‌ای و مهارت‌آموزی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی با رویکرد اشتغال برای دانش آموختگان در رشته‌های مختلف از اهداف راه‌اندازی این مرکز در پیام نور مرکز شهرکرد بوده است.
وی افزود: امیدواریم با ایجاد این مرکز و در راستای توسعه مهارت آموزی شاهد اقدامی ارزشمند در جهت کار آفرین کردن دانشگاه به خصوص دانشگاه‌های نسل سوم باشیم.
آبرود خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از مزیت‌های دانشگاه پیام نور استان بومی بودن دانشجویان است، با برنامه ریزی‌های دقیق، مهارت مورد نیاز در رشته‌های تخصصی دانشجویان ارائه داده خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: هم اکنون بخشی از تجهیزات  کارگاهی و آزمایشگاهی این مرکز از سوی دانشگاه مهیا و تامین شده است.
گفتنی است هم اکنون دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری نزدیک به 8000 دانشجو دارد که حدود 1000نفر آن در رشته های فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.