به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، با ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ استان ها، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر حضور در جمع روابط عمومی های برتر کشور، موفق به کسب عنوان "مسئول برتر روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور" نیز شد.
در متن این لوح و با امضای مازیار ناظمی، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان آمده است:
جناب آقای رسول غلامی
با عنایت به بررسی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در سال ۱۳۹۷ و به پاس اهتمام و تعامل و همدلی با رسانه های جمعی و اطلاع رسانی و ارسال به موقع اخبار و گزارش ها و بکارگیری فنون و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه و ارتقای فعالیت های روابط عمومی به این وسیله ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خالصانه شما و کلیه همکاران محترمتان جنابعالی را بعنوان "مسئول روابط عمومی برتر" اعلام می دارم.
به رسم یادبود وبه پاس قدردانی از شما مدیر وظیفه شناس که با تخصص، تعهد و کاربرد و مهارت لازم کاری، نهایت تلاش خود را در بهبود مستمر فعالیت های روابط عمومی دارید، این لوح تقدیر پیشکش حضور پرلطفتتان می گردد.
از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر کلیه خدمتگزاران جامعه ورزش و جوان تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)   مسئلت می نمایم.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1215647
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.