به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نخستین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری گفت: برای رفع مشکل 5 طرح و واحد تولیدی در حوزه صنعت و یک واحد در حوزه کشاورزی تمهیدات لازم اتخاذ شد.
محمدکاظم منزوی تاکید کرد: این واحدها در زمینه های تولید روغن خودرو، ضد یخ، قطعات پلاستیکی خودرو، مجتمع بین راهی، ساخت مخازن و سازه های فلزی و گزسازی فعالیت دارند.
وی افزود: دریافت تسهیلات بانکی جدید، تقسیط بدهی های معوق بانکی، بخشیدن جرایم قابل بخشش در حوزه بانکی، امور مالیاتی و بیمه ها از مهمترین درخواست های تولید کنندگان چهارمحال و بختیاری است که برای رفع موانع تولید این طرحها مقرر شد دستگاه های مرتبط همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند.
منزوی تصریح کرد: سال گذشته 69 نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با 353 مصوبه برگزار شد که از این تعداد 292 مصوبه اجرایی شده و 61 مصوبه در دست پیگیری و اقدام است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای تسکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون 303 نشست تخصصی برگزار شده است.
الله کرم نصیری تاکید کرد: با برگزاری این تعداد نشست 3 هزار و 88 مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری تصویب شد که از این تعداد تاکنون یکهزار و 565 مصوبه اجرایی شده و یکهزار و 523 مصوبه در دست اقدام قرار دارد.
وی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'رونق تولید' نامگذاری شده است تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری موظفند در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان گام بردارند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای یک هزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی است.
7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.