اقبال عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز شنبه در نشستی با سردار لطفعلی سلجوقی هماهنگی های لازم برای همکاری در خصوص بازسازی زیرساخت ها و مکان های تخریبی ناشی از وقوع سیلاب انجام گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شد تا از ظرفیت ماشین آلات قرارگاه خاتم الانبیا و تجهیزات و امکانات این نهاد در استان بهره گیری شود تا بتوان خرابی های به بار آمده از سیل را با سرعت بازسازی کرد.
عباسی با بیان اینکه سیلاب های فروردین ماه در استان خسارت جانی در پی نداشته است، تصریح کرد: این در حالی است که هجوم سیلاب باعث تخریب و خسارت به بخش های کشاورزی، دامی، اماکن مسکونی و زیرساخت های استان شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری، برآورد اولیه خسارت سیلاب در استان را 6 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان 2 هزار و 380 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، 2 هزار و 490 میلیارد ریال به حوزه زیرساخت و یکهزار و 120 میلیارد ریال به مسکن شهری و روستایی واردشده است.
به گزارش ایرنا، در حالی که ایستگاه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری در موج های اول ودوم بارشی بیشترین میزان بارش ها را در کشور به خود اختصاص داد اما با اقدام به موقع مدیریت بحران از هرگونه خسارت جانی پیشگیری و از خسارت های مالی کاسته شد.
هفته گذشته نیز وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از هیات دولت برای بررسی خسارت های سیل سه موج اخیر بارش ها به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.
محمد اسلامی در سفر 2 روزه خود به چهارمحال و بختیاری به شهرستان های سیل زده استان سفر کرد تا خسارت ها را برای ارائه گزارش به هیات دولت اعلام کند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.