به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان برای حذب سرمایه گذاری بخش های مختلف آمادگی کامل را دارد.
وی یادآور شد: مسئولان نسبت به جذب سریع تر سهمیه استان در تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر اقدامات لازم را انجام دهند.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان اجرایی استان با هدف آگاهی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی نسبت به اطلاع رسانی گسترده و نشست های هم اندیشی و توجیهی با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اقدام کنند.
وی گفت: معرفی تمامی رسته ها و رشته های مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری برای مردم تشریح و تبیین شود.
وی افزود: مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دستگاه های اجرایی مرتبط و کارگزار اشتغال در چهارمحال و بختیاری برای اطلاع رسانی در حوزه جذب تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی اقدام کنند.
وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و تمامی مسئولان و تصمیم گیران چهارمحال و بختیاری موظفند در نشست های تصمیم گیری حاضر شوند.
عباسی تصریح کرد: در غیر این صورت مسئول مربوطه باید با دفتر استاندار هماهنگی های لازم را انجام دهد و یک معاون به عنوان نماینده تام الاختیار برای حضور در نشست ها معرفی کند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سهمیه این استان در تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی 3 هزار و 58 میلیارد ریال بوده است.
حفیظ الله فاضلی تصریح کرد: از این مبلغ تاکنون 2 هزار و 607 میلیارد ریال مصوب و یکهزار و 729 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی یادآور شد: از مجموع 3 هزار و 58 میلیارد ریال سهمیه چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی 47 درصد برابر یکهزار و 439 میلیارد ریال به شهرستان لردگان اختصاص یافت.
فاضلی اظهار داشت: از این مبلغ تاکنون 717 میلیارد ریال مصوب و 528 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
به گزارش ایرنا، برای ارتقای آگاهی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی باید اطلاع رسانی گسترده و برگزاری نشست های هم اندیشی و توجیهی با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها صورت گیرد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.