مرتضی زمانپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی روستای چمن گلی و 5 روستای منطقه سه جوگاو شیر در بخش بازفت، 9 روستای منطقه لبد و روستاهای دهستان موگویی هم اینک مسدود است.
وی ادامه داد: بارش برف از ظهر روز (پنجشنبه) در شهرستان آغاز شده و طبق پیش بینی های هواشناسی تا اواخر وقت روز جمعه ادامه دارد.
زمانپور با اشاره به وقوع کولاک برف در محورهای ارتباطی و گردنه های شهرستان تصریح کرد: این وضعیت تردد را در جاده های ارتباطی شهرستان با کندی و مشکل مواجه کرده است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه های شهرستان به 3 متر رسیده است، خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در شهر چلگرد نیز به 95 سانتی متر افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، دهستان موگویی به همراه روستاهای بخش بازفت دارای جمعیتی بیش از 5 هزار نفر است که با بارش برف زمستانی، راه ارتباطی این روستاها با مرکز شهرستان قطع می شود.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در حدود 90 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
سازمان هواشناسی نیز روز پنجشنبه با صدور اخطاریه نسبت به بارش برف و کولاک، کاهش دید و لغزندگی جاده ها در ارتفاعات و جاده های کوهستانی واقع در زاگرس بویژه استانهای چهارمحال و بختیاری، لرستان، اردبیل و استانهای غربی و جنوب غربی کشور هشدار داد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.