به گزارش ایرنا، مسعود ملکی دوشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بروجن تاکید کرد: آموزش و پرورش در حوزه مسایل اجتماعی با بررسی کارشناسی و شناسایی آسیب های این بخش می تواند نسبت به ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش اقدام لازم را انجام دهد.
وی افزود: مسئولان عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان بروجن موظفند برای تقویت بازوهای سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش تلاش کنند.
ملکی تصریح کرد: در همین راستا ضعف های حوزه آموزش و پرورش شناسایی و راهکارهای کارشناسی و علمی برای رفع آن ارائه شود.
فرماندار شهرستان بروجن همچنین در کارگروه امور اجتماعی شهرستان بروجن اظهار داشت: توجه به افزایش اشتغال، پائین آمدن نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی می تواند در برنامه ریزی علمی و کارشناسی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشند.
شهرام مقدس تاکید کرد: توانمند سازی افراد برای مقابله با وضعیت های ناخوشایند از سوی آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با آموزش دانش آموزان مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی افزود: شماره های رایگان 1480 و 123 برای ارائه مشاوره در حوزه آسیب های اجتماعی به مردم خدمات رسانی می کند.
مقدس تصریح کرد: در صورت آمادگی روانشناسان، مددکاران و افراد تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی می توان شماره های رایگان 1480 و 123 را بعد از ساعت 20 بر روی گوشی این افراد فعال و نسبت به ارائه مشاوره در حوزه آسیب های اجتماعی به متقاضیان اقدام کرد.
به گزارش ایرنا،شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.