به گزارش ایرنا، مسعود ملکی شامگاه چهارشنبه در دومین نشست 'خانه مشارکت مردم' شهرستان بروجن تاکید کرد: شنیدن صدای مردم با هدف رسیدن به سلامت پایدار در جامعه از مهمترین مزیت های تشکیل و فعالیت خانه های مشارکت مردم است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و زیرساخت های بهداشت و درمان اقدامات مؤثری انجام داده است و بسیج، هیات های مذهبی، سازمان های مردم نهاد، انجمن ها و قشرهای مختلف در تحقق اهداف خانه های مشارکت مردم، با مسئولان همکاری و همراهی لازم را دارند.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده در اجرای برنامه های خانه مشارکت مردم هر چه سریع تر در تمامی بخش ها، شهرها و روستاهای این شهرستان عملیاتی شود.
وی گفت: مشارکت مردم در سلامت، انتقال مطالبات سلامت محور مردم به مدیران، انتقال پیام های سلامت به مردم و مشارکت در برنامه ریزی، اجرا و ارزشیابی طرح های سلامت محور مهمترین اهداف خانه مشارکت است.
به گزارش ایرنا، به منظور جلب مشارکت های مردمی به عنوان یکی از اصول مراقبت های اولیه بهداشتی (PHC) و حلقه مفقوده اجتماعی شدن نظام سلامت، 'خانه مشارکت مردم' با مشارکت میانجی های مردمی ذیل دبیرخانه سیاستگذاری سلامت استان (دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان) در سه سطح استانی، شهرستانی و بخش تشکیل شده است.
خانه مشارکت براساس تفاهمنامه وزارت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور و استان ها با هدف بهبود وضعیت سلامت جامعه به مرحله اجرا درآمد.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.