به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری در این همایش گفت: دستاوردهای کشور در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی حاصل تفکر ارزشمند بسیج و بسیجیان است.
سردار پاسدار علی محمد اکبری افزود: بسیج درهمه عرصه ها حضوری فعال دارد و هر کجا کمبود و کاستی باشد، بسیج در آنجا حضوری پررنگ دارد.
وی اظهار داشت: امروز امواج خروشان انقلاب اسلامی و تفکر ناب بسیج در همه جای دنیا موج می زند و همین مساله سبب خشم استبکار جهانی شده است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، بسیج را متشکل از آحاد و اقشار مختلف مردم دانست که با خستگی ناپذیری، ولایت مداری و با بصیرت در صحنه های انقلاب اسلامی جان خود را کف دست گرفته و با اقتدار از نظام دفاع می کنند.
سردار اکبری افزود: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است که در عرصه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی موفقیت های فراوانی داشته و نفرت استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی از این شجره طیبه نیز به دلیل تاثیرگذاری این فرهنگ انقلابی است.
وی گفت: تجمع بزرگ بسیجیان، بصیرت افزایی و تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان می کشد.
سردار اکبری، تاکید کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تهدید و تحریم توامان دشمنان مواجه بودند، اما با ایستادگی تمام قد توانستند استکبار جهانی را به زانو درآورند.
همایش شکوه مقاومت بسیجیان در دیگر شهرستانهای این استان نیز برگزار شد.
به گزارش ایرنا استان چهارمحال و بختیاری با 930 هزار نفر جمعیت 2 هزار و 438 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس کرده است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.