به گزارش ایرنا، جواد کارگران روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این نمایشگاه از 9 تا 14 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد میزبان علاقمندان به کتاب است.
وی با بیان اینکه کتب عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی ارائه می شود، گفت: 20 درصد تخفیف در قالب یارانه وزارت ارشاد و 10 درصد دیگر از سوی ناشران لحاظ می شود.
کارگران از اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون ریال بن یارانه کتاب به سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و افزود: 700 میلیون ریال از این یارانه از محل منابع استانی و 700 میلیون ریال آن از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، راه اندازی سامانه پیش خرید کارت الکترونیکی کتاب را از تدابیر به کار گرفته شده برای خدمات رسانی بهتر به مردم دانست و تصریح کرد: این سامانه از فردا آماده خدمات رسانی به مردم استان است.
کارگران افزود: همچنین از دوم تا 9 آبان از سوی بانک شهر کارت الکترونیکی خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود.
به گفته وی، همزمان با برپایی نمایشگاه ناشران کشوری در استان، تعدادی از کتابفروشی های سطح شهر نیز با تخفیف 20 درصدی کتاب در اختیار علاقمندان قرار می دهند.
کارگران، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب را از مهمترین برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب اعلام کرد و گفت: کارگاه فضای مجازی و رسانه، نشست تخصصی شاعران، کارگاه های قصه گویی ویژه کودکان، رونمایی از کتاب های جدید، جشن امضای کتاب، کارگاه تصویرسازی، برپایی مجالس تعزیه، تئاتر کودک و نمایشگاه عکس عاشورایی از دیگر این برنامه ها به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 180 هزار نفر از نمایشگاه کتاب شهرکرد دیدن کردند و یک میلیارد و 400 میلیو.ن تومان کتاب به فروش رسید.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.