به گزارش ایرنا، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، یکشنبه شب یک دیدار بین تیم های شهدای چلیچه و ایفا اردکان یزد در زمین شهدای چلیچه برگزار شد.
در نتیجه این دیدار تیم فوتبال شهدای چلیچه با جساب 3 بر 5 نتیجه را به ایفا اردکان واگذار کرد تا روند پیروزی های تیم شهدای چلیچه پس از 3 هفته طوفانی ، به شکست تبدیل شود.
در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه چلیچه چهارمحال و بختیاری برگزار شد، جهانگشت محمدیان به عنوان داور اول و جواد فلاحی و رسول کریم زاده به عنوان داور دوم و سوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
اسماعیل نوروزی از شهدا چلیچه و سعید پیرامون از ایفا اردکان به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشتند.
تیم اوج گرفته شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری با وجود این شکست خانگی همچنان در رده پنجم جدول لیگ برتر باشگاههای فوتبال ساحلی ایران قرار دارد.
به گزارش ایرنا، چلیچه یکی از بی نظیرترین مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.