بنیانگذار Tenx: قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2018 به 60,000 دلار برسد !Reviewed by مریم رضائی on Jul 14Rating: 5.0

طبق  گزارش CNBC در تاریخ چهارشنبه ۱۱ ژوئیه، جولیان هاسپ، بنیانگذار استارتاپ و ارز دیجیتال TenX اعلام کرد که او همچنان به قیمت ۶۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین در سال ۲۰۱۸ اطمینان دارد.

هاسپ طی مصاحبه‌ای در کنفرانس سراسری هنگ کنگ، این چنین اظهار داشت که همچنان بر پیش بینی ماه دسامبر خود مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ تا ۶۰ هزاردلار، پا برجا ایستاده است.

در آن زمان، در ماه دسامبر که بیشترین قیمت اعلام شده برای بیت کوین ۲۰,۰۰۰ دلار بود، من برای سال ۲۰۱۸ قیمت های ۵۰۰۰ دلار و نیز ۶۰۰۰۰ دلار را پیش بینی کرده بودم، ما تقریبا شاهد وقوع نرخ ۵,۰۰۰ دلار بوده‌ایم و حالا باید ببینیم قیمت ۶۰۰۰۰ دلار هم اتفاق می افتد یا خیر. با این وجود من هنوز این اطمینان را می دهم که شاهد آن خواهیم بود.

بنیانگذار Tenx: قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2018 به 60,000 دلار برسد !

در سال جاری هنوز قیمت بیت کوین به کمتر از ۵۰۰۰ دلار نزول پیدا نکرده است و آخرین باری که قیمت بیت کوین ۵,۰۰۰ دلار بود، به سپتامبر ۲۰۱۷ باز می‌گردد.

همچنین بخوانید: نتایج یک تحقیق جنجال‌برانگیز: رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ مصنوعی بوده است؟

با این حال در ماه ژوئن قیمت بیت کوین تا ۵۸۸۰ دلار هم کاهش یافته بود که رکورد پایین ترین قیمت در سال ۲۰۱۸ را شکست :

بنیانگذار Tenx: قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2018 به 60,000 دلار برسد !او معتقد است که رسیدن قیمت به مرز ۶۰,۰۰۰ دلار می تواند واقعیتی باشد که با یک اتفاق بزرگ و مثبت در سال جاری رقم خواهد خورد. برای مثال این اتفاق مثبت می تواند مربوط به یک صندوق سرمایه گذاری بورس (ETF) یا اعلام یک خبر بسیار مثبت از سوی یکی از کشورها باشد در غیر اینصورت، رسیدن قیمت به این سطح ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

گزارشگر نظر هاسپ را درباره تاثیر منفی برخی از فشارهای نظارتی اعمال شده برای بازار ارز دیجیتال پرسید و برای مثال به ژاپن اشاره‌ داشت. هاسپ در پاسخ عنوان کرد که بهترین مسیر ممکن برای تنظیم مقررات در خصوص ارزهای دیجیتال، اعمال شفافیت در کاربردهای آن‌ است نه محدودیت کامل.

به گفته هاسپ، بازار ارزهای دیجیتال در صورتی به ارزش واقعی خود می رسد که پروژه ها و برنامه های خوب این حوزه برگزیده و بهترین آن ها انتخاب شنوند، در غیر این صورت از شدت نوسانات کم نخواهد شد.

هفته گذشته نیز تام لی، از پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر این که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری به ۲۵،۰۰۰ دلار می رسد حمایت کرده بود.

بنیانگذار Tenx: قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2018 به 60,000 دلار برسد !

Tom Lee

بیت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۶۲۳۱٫۰۶ دلار معامله می شود، و طی بیست و چهار ساعت اخیر، یک افت ۰٫۴ درصدی را تجربه کرده است.

منبع:cointelegraph
print

دیدگاه تان را بنویسید