شرایط امروز بیت کوین، درست مثل اینترنت در دهه هشتاد استReviewed by ثریا نیل درار on Apr 17Rating: 5.0
چاپ این مطلب
یک تحلیلگر ارشد حوزه فناوری می گوید شرایط این روزهای بیت کوین درست مثل شرایط اینترنت در دهه هشتاد است و این یعنی بیت کوین هنوز در آغاز راه است.

به نقل از کوین تلگراف؛ برایان کلی می گوید:

در دهه ۸۰ کشورهای مختلف رویکردی بسته و خصمانه نسبت به اینترنت داشتند و اکنون نیز شرایط برای بیت کوین به عنوان یک پدیده جدید مشابه است.

وی ادامه داد:

من فکر می کنم این تکنولوژی به مرور محبوب خواهد شد. چرا که قواعد بازی در حال تغییر است. اما روزهای تحول چندان دور نیست و ما به زودی شاهد نوسانات بازار بیت کوین خواهیم بود.

برایان کلی بیت کوین را به شرکت هایی اینترنتی مثل سیسکو و مایکروسافت تشبیه کرد و گفت :

بیت کوین را می توان به سهولت با روتر سیسکو و پروتکل های اینترنت مقایسه کرد. در چنین شرایطی در نظر گرفتن بیت کوین به عنوان یک شرکت سهامی تفکری نادرست است.

وی تاکید کرد :

این یک نرم افزار منبع باز است، شما نمی توانید آن را یک شرکت در نظر بگیرید و این اشتباهی رایج است که اغلب مردم مرتکب می شوند. بیت کوین نه سهام است نه شرکت.

کلی تاکید کرد:

تحلیل های منفی در خصوص بیت کوین اشتباه است و من مطمئنم این ارز دیجیتال به زودی و به ویژه پس از عبور از ۱۷ آوریل یک رشد چشمگیر خواهد داشت.

او با تحلیل تیم دریپر موافق است و می گوید نرخ سرمایه گذاری در بیت کوین می تواند تا سال ۲۰۲۲، از مرز ۲۵۰ هزار دلار عبور کند.

دیدگاه تان را بنویسید