کاربران صرافی کوین‌بیس از این پس قادر خواهند بود که کنترل دارایی‌های بیت کوین خود را مستقیماً از طریق برنامه کیف پول این صرافی در اختیار داشته باشند. این صرافی ارز دیجیتال واقع در سان‌فرانسیسکو روز چهارشنبه ۶ فوریه (۱۷ بهمن) در پستی اعلام کرد که کیف پول‌ کوین‌بیس در هفته‌های آتی بروزرسانی خواهد شد تا پشتیبانی از بیت کوین را برای تمامی کاربران آندروید و آی‌او‌اس فراهم کند.

کوین‌بیس در این باره گفته است که پشتیبانی از بیت کوین به طور پیش‌فرض فعال خواهد شد. تنها نیاز است که کاربران بر روی دکمه‌های «دریافت» و سپس «بیت کوین» فشار دهند تا منتظر دریافت مستقیم این ارز دیجیتال در کیف پول باشند.

کیف پول کوین‌بیس در حال حاضر از اتریوم، اتریوم کلاسیک و بیش از ۱۰۰ هزار توکن مختلف ERC20 و ERC721 که بر روی اتریوم ساخته شده، پشتیبانی می‌کند. صرافی در این باره اعلام کرده که بر روی اضافه کردن بیت کوین کش، لایت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح در آینده به کیف پولش کار می‌کند.

کوین بیس در این باره توضیح داد که با برنامه اصلی کوین‌بیس یا coinbase.com، کاربران قادر به خرید ارزهای دیجیتال هستند و خود صرافی به صورت متمرکز کلیدهای خصوصی را نگهداری می‌کند. اما با برنامه کیف پول، کاربران خودشان مسئول کلید‌های خصوصی هستند. این کلیدهای خصوصی برای امنیت بیشتر با فناوری Secure Enclave رمزگذاری شده‌اند.

نرم افزار کیف پول صرافی کوین‌ بیس از بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد

این برنامه به منظور رعایت سازگاری با نسخه‌های قبلی، هم از آدرس‌های بیت کوین سگویت و هم آدرس‌های اصلی بیت کوین استفاده می‌کند.

کوین‌بیس در حال ادامه دادن به روند اضافه کردن خدمات گسترش‌یافته و توسعه‌یافته‌اش است. این صرافی دیروز روز گذشته اعلام کرد که مشتریانش در ۳۲ کشور حوزه اتحادیه اروپا (EU) و حوزه تجارت آزاد اروپا (EFTA) قادر به برداشت به حساب‌های پی‌پال خود هستند. این ویژگی مدتی است که در آمریکا به کار گرفته شده است.

ماه گذشته، کوین‌بیس پشتیبانی از انتقال وجه فرا مرزی را برای مشتریان سازمانی در آسیا، بریتانیا و اروپا اضافه کرد.

همچنین این صرافی در پلتفرم ثبت اظهارنامه مالیاتی توربوتکس (TurboTax) که توسط گروه Intuit Consumer Tax برای کمک به ثبت مالیات‌ ارز دیجیتال مشتریان آمریکایی ارائه شده، به کار گرفته شده است.

منبع: coindesk

دیدگاه تان را بنویسید