به گزارش جماران؛ پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«دیشب علی‌رغم اینکه اخباری مبنی بر عدم اجازه حضور خانواده‌ها منتشر شد اما نهایتاً درب‌های ورزشگاه بزرگ آزادی بعد از چهل سال بر روی خانواده‌ها، زنان و مردان گشوده شد. درست است که تیم ملی ما بازی را واگذار کرد اما بچه‌ها با تمام وجود جنگیدند. 

در این میان مسئولان و مردم ایران پیروز واقعی میدان بودند. حضور زنان و مردان در کنار یکدیگر برای تماشای مسابقه فوتبال در آرامش و امنیت کامل نقطه عطفی بود در اعتماد مردم به مسئولان. زنان و مردان نشان دادند که می‌توانند بدور از حاشیه در جوی صمیمی و همدل، به تماشای فوتبال بنشینند. این باور غلط که حضور اجتماعی مردم می‌تواند به سوی سیاست سوق پیدا کند امری باطل است. خانواده‌ها و زنان و مردان و دختران و پسران نیاز به نشاط دارند و هر چه فضای عمومی برای حضور افراد در جامعه بازتر باشد، شور و نشاط افزایش یافته و اعتماد مردم به حاکمیت بیشتر خواهد شد. 

جا دارد تا از ریاست محترم جمهور، وزیر محترم کشور، وزارت ورزش، فرمانده نیروی انتظامی، استاندار تهران، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان تهران خانم‌هاسیاوشی و ذوالقدر و اقای فرید موسوی، و تمام مسئولانی که با پیگیری خود این فضا را برای حضور خانواده‌ها فراهم کردند تشکر نمایم. امید است که این اعتماد عمومی به یک رویه مثبت تبدیل و من‌بعد شاهد حضور بیش از پیش خانواده‌ها در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی باشیم. »

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.