نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: «موضوع دیروز در شورای امنیت کشور هم مطرح شده و نکته قابل توجه اینکه در آن شورا بطور غیر رسمی موضعگیری رییس جمهور در خصوص ایجاد محدودیت های ناروا برای جناب اقای خاتمی را نامناسب قلمداد کرده اند!»

به گزارش جماران؛ علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«موضوع محدودیتهای ناروا علیه جناب اقای خاتمی روز گذشته محل بحث در شورای امنیت کشور و کمیسیون امنیت ملی بود.

در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوع ایجاد محدودیت برای جناب اقای خاتمی را مطرح کردم که بحثهای تکراری مخالفان مبنی بر وجود مصوبه شورایعالی امنیت ملی در مقابل عنوان شد.

آقای ذوالنوری گفت شما مواضع رهبری را میدانید با اینحال چرا بر این رفع محدودیت اصرار دارید در پاسخ اعلام کردم اگر موضوع مهمی هست چرا از تمکین به قانون و محاکمه علنی اشخاص ابا میشود.

موضوع دیروز در شورای امنیت کشور هم مطرح شده و نکته قابل توجه اینکه در آن شورا بطور غیر رسمی موضعگیری رییس جمهور در خصوص ایجاد محدودیت های ناروا برای جناب اقای خاتمی را نامناسب قلمداد کرده اند. !!

مراتب تعجب خود را در کمیسیون به دکتر بروجردی بعنوان عضو شورای امنیت کشور اعلام داشتم که بیان داشت ضمن مباحث مختلف این گفتگوها مطرح شده است.

بنظر میرسد انتقال تصمیمات به جناب آقای خاتمی توسط دادگاه ویژه روحانیت بعنوان رابط جدید منحرف کردن افکار عمومی از نقض قانون اساسی و حقوق اولیه شهروندی توسط نهادهای مختلف می باشد. همچنین ایجاد شائبه و تردید در مردم برای ارتباط دادن موهوم اقدامات بی مبنا با شئون روحانیت است.

بیانیه فراکسیون امید و تذکر رسمی ۸۵ نماینده مجلس و طرح موضوع در مراجع رسمی ذیربط و موضعگیری رییس جمهور نشان از مطالبه جدی و فراگیر در خصوص رفع محدودیتهای ناروا بی مبنا از جناب اقای خاتمی دارد و این فرصت مهم نباید تبدیل به معضلی برای تصمیم گیرندگان شود. تصمیم امروز اسانتر از فرداست. فرصتها را دریابیم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.