قائم مقام حزب اعتماد ملی در اینستاگرام خود از قول همسر مهدی کروبی از مرخص شدن وی و بازگشت به محل حصر خبر داد.

به گزارش جماران رسول منتجب نیا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خانم کروبی: روز پنجشنبه ساعت ۱۲ آقای کروبی از بیمارستان ترخیص و به محل حصر بازگردانده شدند.
خانواده کروبی در روزهای گذشته پذیرای تعداد زیادی از مردم، سیاستمداران، روزنامه نگاران، گروه‌های سیاسی و حقوق بشری بوده که به عیادت مهدی کروبی رفته، اما امنیتی‌ها اجازه دیدار با این رهبر محصور را به هیچ کس نداده بودند. 
ایشان اضافه کردند : شرمنده محبت‌های بی‌دریغ مردم عزیزمان هستیم و همین‌جا لازم است از کسانی که به بیمارستان آمدند و به دلیل موانعی موفق به ورود به محوطه نشدند تشکر و قدردانی کنم. همچنین باید از دکتر نوهی رییس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، تیم پزشکی، بویژه مسئول تیم دکتر ملکی، دکتر عبدی، دکتر حق‌جو، تیم پرستاری و سایر عزیزان آن مرکز درمانی، تشکر و قدردانی کنم. ‎
همسر مهدی کروبی در پایان مراتب تشکر آقای کروبی را چنین اعلام کرد: من لازم است از مردم شریف که همواره جویای وضعیت آقای کروبی بودند و نیز دانشجویان، زندانیان سیاسی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر طباطبایی همسر مرحوم حاج احمد اقا و برخی از اعضای بیت امام، حاج احمد آقای منتظری، فرزندان شهید دکتر بهشتی، فعالین حقوق زنان، روزنامه نگاران، احزاب و گروه‌های سیاسی نظیر اتحاد ملت، نهضت آزادی، ملی مذهبی‌ها، مشارکت، مجاهدین انقلاب اسلامی، اعتماد ملی، مجمع محققین و فعالان سیاسی و حقوق بشری، وکلای شجاع دادگستری، نمایندگان ادوار مجلس، اساتید دانشگاه و جامعه دندان‌پزشکان، شخصیت‌های محترم و بزرگوار روحانی و همچنین آیت‌الله العظمی صانعی که تلفنی به من گفتند قصد دارند سفر مشهد را نیمه تمام گذاشته و به بیمارستان بیایند و دیگر عزیزانی که الان نام آنان را به خاطر نمی‌آورم مراتب سپاس و قدرشناسی آقای کروبی را اعلام کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.