دبیرکل مجمع روحانیون مبارز امروز به برخی سوالات دیگر که در فضای مجازی مطرح شده، پاسخ داد.

به گزارش جماران، متن پرسش و پاسخ با آیت الله سید محمد موسوی خوئینی ها که در کانال تلگرام وی منتشر شده، در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

 یکی از خوانندگان محترم پرسیده‌اند: «دربارهٔ منزل مسکونی که در آن ساکن هستید توضیح دهید؛ آیا از اموال مصادره‌شده چیزی به شما و نزدیکان شما رسیده است؟ آیا همچنان به تجاوز به سفارت آمریکا اعتقاد دارید؟ آیا همچنان به فعالیت‌های تروریستی اعتقاد دارید؟

 خوانندهٔ گرامی، هیچ چیزی از اموال مصادره‌شده نه به من و نه به نزدیکان من نرسیده است. البته بنده با مصادرهٔ اموال نامشروع، اگر مطابق موازین شرعی و قانونی انجام شود، مخالف نیستم، اما هرگز به دنبال بهره‌مندشدن از آن‌ها نبوده‌ام. در پاسخ به سؤال دوم شما باید عرض کنم آری، بنده همچنان به درستی اقدام دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 باور دارم و در آذرماه سال 1389، در جلسه‌ای با حضور دانشجویان، توضیحات مفصلی دادم دربارهٔ پیش‌زمینه‌های این اقدام و هدف از آن، حوادث پس از آن (اینکه تا چه اندازه در اختیار دانشجویان بوده و تا چه اندازه تحت تأثیر افکار عمومی بوده و تا چه اندازه حضرت امام، رضوان الله تعالی علیه، در فراگیرشدن امواج این حرکت نقش داشتند)، عللی که سبب طولانی‌شدن زمان گروگان‌گیری شد و ... . به‌زودی متن آن سخنرانی را، که در حدود ۱۸هزار کلمه است، از طریق همین کانال در اختیار خوانندگان قرار خواهم داد، ان‌شاءالله. 

اما دربارهٔ فعالیت‌های تروریستی، نمی‌دانم این خوانندهٔ محترم از من چه خاطره‌ای از این‌گونه فعالیت‌ها دارند که می‌پرسند آیا امروز هم همچنان به این‌گونه فعالیت‌ها اعتقاد دارم یا نه.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.