یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

کانال تلگرام؛

12 دلیل برای رأی دادن به روحانی

به گزارش جماران، عضو فراکسیون امید در کانال تلگرام خود نوشت:


1- اصولاً نفس دولت مستقر برای تشکیل دولت بعدی برای یک ملت حسن است بخاطر اینکه با کاهش خطاها و تجربیات دور اول،  دور بعدی بهترو درخشانتری خواهد داشت. 
2- استقرار دولت جدید مستلزم زمان است و نزدیک به یکسال طول می کشد تا دولت جدید وضعیت کلان را ارزیابی و آسیب شناسی کند وکلا  جابجایی های  زیاد دردولتهای ما ،وهمچنین پی ریزی برنامه های جدید خودش یکسال طول می کشد واتلاف این زمان به نفع ملت ما نیست وبقول یکی ازنامزدها  ریاست جمهوری محل کارآموزی نیست.
3- رقبای آقای روحانی آدم های قوی و قدری نیستند و با توجه به رزومه ای که دارند بعید می دانم دولت قویتری از دولت آقای روحانی تشکیل دهند. 
4- دولت آقای روحانی علاوه بر خدمات برجسته در طول این 4 سال گذشته،  مشغول آوار برداری از تخریب های دولت نهم و دهم بوده است و انشاءالله در دولت بعدی فصل کاشت و برداشت دولت روحانی ست.
5- دولت روحانی در صحنه سیاست خارجی با وجود تیم دکتر ظریف و همکارانش موفق بوده است،  با وجود ترامپ و تهدیدات منطقه ای استمرار این تیم در سیاست بین‌الملل، ضروری است. 
6- انصافاً تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد رساندن کار پیچیده و مشکلی بود که دولت روحانی موفق به انجام آن شد این کار کم و آسانی نبود. 
7- دولت روحانی در بسیاری از بخش ها درخشان عمل کرد از جمله صنعت نفت، جهاد کشاورزی، راه و ترابری، اتمام پروژه های نیمه تمام، سیاست های پولی و مالی، گمرک و مالیات، وابستگی های مالی دولت به غیر نفت و بسیاری از کارها که در رسانه ها شنیده اید. 
8- در بخش سلامت، شاهکار بعد از انقلاب را با طرح تحول سلامت داشتیم انصافاً اجرای این طرح خدمت بی نظیری به محرومین و مستضعفین جامعه در بهداشت و درمان بویژه در بخش دولتی داشت. 
9- توجه به شرکت های دانش بنیان،  فضای سیاسی خوب، تعامل بسیار خوب و تاثیرگذار دولت با مجلس نیز از نکات ارزشمند دولت روحانی است. 
10- دولت ها معمولا در دور دوم جراحی های بزرگ انجام می دهند که به نفع مردم است در حالیکه دولتهادردور اول این شهامت را ندارند.
11- به نتیجه رساندن برجام کار هر کسی نبود، ارتقاء منزلت و جایگاه بین‌المللی ایران کار دولت آقای روحانی بود و جهت استمرار آن نیاز به دولت ایشان است.
12- من فقط رکود اقتصادی و وضعیت  اشتغال را در دولت روحانی اشکال می بینم که مطمئن هستم انشاءالله با توجه به زیرساخت های خوبی که دردولت اول ایشان آماده شده است این نقیصه در دولت بعدی ایشان به حداقل خواهد رسید.

مطالب خیلی بیشتری هم هست ولی به همین اندازه بسنده میکنم.
بیایید یکباردیگر به آقای روحانی ودولت او اعتمادکنیم. 

 

 
 
 
 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.